tiistai 20. elokuuta 2013

Ihan ite tein nämäki!

Seuraavana vuorossa ois muutama koulujuttu, taas kerran. Ensimmäisenä ois mun opinnäytetyö, eli pieni kaappi, tai hylly, miksi sitä haluaakaan kutsua. Tää oli ehdottomasti mun haasteellisin työ ja tuntu kyllä moneen otteeseen etten saa sitä ees valmiiksi, mutta niinpä vaan sain. :)

Kaappi on käsitelty mustalla petsillä ja sen jälkeen lakattu lakalla muutamaan otteeseen. Takalevyksi oon laittanut vanerin, jonka tapetoin easyup-tapetilla. Tapetti on lakattu, jotta se kestää vähän kosteuttakin. Vanerilevy on myös irroitettava, se on ruuveilla kiinni ja sille on tehty urat puuhun, joten sen saa helposti irtikin. Muunneltavuus ennen kaikkea siis. 

Huonekaluja oon verhoillu ja tehny vähän enemmänkin, ne vaan tällä hetkellä majailee vähän siellä sun täällä lainassa. Iskällä taitaa olla pari mun hyllyä ja yks jakkara ja äidille oon verhoillut yhden rahin. Mummulastakin löytyy yks mun verhoilema nojatuoli, toinen samantyylinen löytyy mun ystävältä lainasta. 

Lisäksi oon tehnyt pieniä esinesuunnittelun juttuja, kuten tuon alla olevan rasian jiiriliitoksilla.  Tarjottomia oon myös tehnyt muutaman joskus koulun alkuaikoina.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommentti!