maanantai 19. tammikuuta 2015

Valkoista, harmaata ja ripaus väriä.

Olen huomannut, että olen aika mustavalkoinen tyyppi. 
Mun vaatteet on aika usein harmaata, mustaa tai valkoista ja kotikin näyttää samalta. 
Lisäksi koulutehtäviä tehdessä, lähinnä siis julkaisuohjelmaa ja grafiikkaohjelmaa käytettäessä, 
mun työt on usein aika mustavalkoisia. Opettajan mielestä kovinkin kauniita ja simppeleitä. 
Ei taida kehdata sanoa, että laita vähän väriä. ;) 
Toisten töitä katsellessa ihastelen heidän värien käyttöään, 
mutta omaan työhöni ne eivät sopisi. 

Noh, läheiseni tietävät tämän mustavalkoisuuteni ja sainkin joululahjaksi ihanan Saanan & Ollin pussukan. Sopii hyvin kodin muihin tekstiileihin, vai mitä?
Siellä pussukassa majailee ne väripilkut, kynsilakat siis! Kynsissä mulla voikin olla sitten väriä vaikka muiden edestä. Pinkkiä, sinistä, vihreää, keltaista.. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommentti!