tiistai 9. joulukuuta 2014

Odotusta

Olen ollut kohta viikon yksin kotona ja voin kertoa, että mulla on tavattoman tylsää. 
Kukaan ei juo mun kanssa glögiä, eikä naura mun tyhmille jutuille. 
Onneksi saan torstaina sekä avomiehen kotiin että pikkusiskon vierailulle. 
Saimme viime jouluna ihanan hyasinttiasetelman ja kävin ostamassa uudet hyasintit samaan valkoiseen kauniisiin ruukkuun. Ylläriksi avomiehelle tietenkin.
Lisäksi ostin pienen valkoisen joulutähden ja yhden valkoisen hyasintin.

Oletteko kuulleet kampanjasta, jossa yksinäiselle vanhukselle lahjoitetaan kukka?
Minä lahjoitin 94-vuotiaalle Evalle tänä vuonna kauniin punaisen ison joulutähden. 
Kirjoitin mukaan myös henkilökohtaisen viestin, joka sisälsi runon. 
Kerroin, että valitsin Evan kukan saajaksi pikkusiskoni Eevan perusteella ja toivotin ihanaa joulua.
Kukka maksoi 14€, enkä muista, että olisin ikinä saanut niin paljon iloa yhdestä kukasta.

Haastankin kaikki blogini lukijat ja muutkin bloggaajat osallistumaan tähän kampanjaan. Valitettavasti kampanja ei ole toiminnassa kaikkialla Suomessa, mutta mikset veisi kukkaa vaikka naapurin mummolle tai papalle?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommentti!