tiistai 4. maaliskuuta 2014

Haaveissa Ryijy!

Heippa!
Oon onnistunut hukuttamaan meidän kodin kaaokseen mun kameran piuhan, eikä meidän tietokone jostain syystä oo kauhean innokas vastaanottamaan kameran korttia, phyh.
Ehkä mä pidän naistenpäivänä siivouspäivän ja löydän sen, tai ehkä mun avomies pitää ja mä vaan syön suklaata ;)
 
Asiasta kukkaruukkuun..
Mä oon alkanut haaveilemaan ryijystä! Tiiättekö, semmosesta oikeasta ryijystä mitä mummuloissa näkee aina. Tykkään siitä, että kodissa näkyy kerroksellisuus ja mun mielestä ryijy ois just se mitä meidän koti kaipaa. :)
Oon ihan rakastunu Käsityön ystävien Retki-ryijyyn. Semmosen ku sais tai osais tehdä, niin oisin tyytyväinen. Mun pomo meinas et jos nyt alotan, niin se vois olla viiden vuoden päästä valmis.
 
Voisko Saana & Olli tehdä ryijymallin, semmonen ois mun mieleen!
 
Käsityön ystävien Martta-ryijyt
1. Retki
2. Marja
3. Polku
 


Kuvat käsityönystävät

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommentti!