tiistai 29. tammikuuta 2013

Hiusongelma.

Tapeteista hiuksiin, vai miten se meni?

Enivei, mulla on hiuskriisi. Kampaaja-aika on huomenna eikä mulla oo mitään havaintoa mitä tekisin hiuksilleni. Nythän mulla on tummanruskeat pitkähköt hiukset, jotka on leikattu viimeksi malliin ehkä joskus vuonna 2011. Hups. Siitä asti niitä on vaan aina siistitty. Mun hiukset on myös erittäin taipuisat ja luonnonkiharat, joten kampaajalta vaaditaan paljon kokemusta leikkauksesta.

Haaveissa on ehkä liukuvärjäystä, mutta tunnetusti saatan muuttaa mieleni viiden sekunnin välein..
Liukuvärjäyksen tahtoisin kuitenkin niin, ettei väriero olisi kovin radikaali ja ettei värin vaihtuminen ole töksähtelevä. Heh, hankala selittää. Katsotaan keskiviikon jälkeen mitä sain, jos innostuisin vaikka kuvaamaan hiukset sitten!



Kuvat täältä ja täältä.

2 kommenttia:

  1. Nuo hiukset on kyl hienot, omassakin tukassa jotain ton suuntasta, ei kuitenkaan noin hienot ku noissa kuvissa. Blogissani on sulle haaste :)ehhasl0.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun hiuksista ei tullu kyllä mitään tuommosta :( Meni kyllä ihan penkin alle nää hiukset, soitan huomenna sinne kampaajalle ja sanon et nyt pitäis vähän korjailla. Se kyllä kysykin heti värjäyksen jälkeen, et varataanko uus aika niin hän laittaa lisää raitaa/liukuväriä.. Toivotaan et uusinta tärppää.

      Kävinkin kurkkaamassa, pitääpä osallistua, kiva haaste :)

      Poista

Jätäppä kommentti!