lauantai 18. elokuuta 2012

Uutuuksia

Uutuuksia piisaa niin täällä blogin sarallakin, kuin astiamaailmassa.
Tiedoksenne vaan, että täällä ruudun takana kirjoittelee sellainen astiafriikki et hohhoijakkaa. Aloin keräämään Arabian KoKo-sarjaa heti sen ilmestymisen aikaan ja iittalalta oon keränny Aino Aallon laseja ja Vernaa.

Ostelin salaa astioita joskus 15-vuotiaana ja piilottelin niitä sängyn alle ja kaappeihin ettei äiti huomais, että olin taas tuhlannu kaikki rahat astioihin joita en voi vielä edes käyttää! Joululahjat on aina ollu hyvin astiapainoitteisia ja itsekin kyllä tunnustan ostavani joululahjaksi mm. siskolleni astioita.

Nyt aikuisena (ai minä vai?) oon ollu pelkästään tyytyväinen siihen, että astiat on suurimmaksi osaksi jo hankittuna ja nyt voi täydentää jo olemassa olevia sarjoja pikkuhiljaa. Tällä hetkellä odotan innolla Iittalan uutta sarjaton-sarjaa saapuvaksi myymälöihin hipelöitäväksi! Kuvia kyseisestä sarjasta oon katellu jo melkein kyllästymiseen asti, nyt vain kiltisti odotellaan.

Tässäpä muutama kuva tulevasta sarjasta;




Kuvat Iittala.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommentti!